28 Aralık 2012 Cuma

KONDİSYON DANIŞMA HATTINA SIK GELEN SORULAR VE DESTEK EKİBİNİN CEVAPLARI


KONDİSYON DANIŞMA HATTINA SIK GELEN SORULAR VE DESTEK EKİBİNİN CEVAPLARI




merhaba.
eliptik bisiklet dizlerde sorun oluşturuyormu?
pedal hareketleri dairesel mi?

merhaba

eklem rahatzılığı olan kulanıcılarımıza
eliptik bisikletleri öneriyoruz

her iki dizimde de menisküs yırtığı var. biri ameliyatlı

normal bir tırmanma yürüyüşü gibi düşünebilirsiniz.

merdiven çıkma gibi değil mi peki?

evet
benzeri

o zaman kötü
merdiven dizlerimi zorluyor

anladım
yatay bisiklet önerebilirim
ozaman

o nasıl

yani benim dizlerimi dairesel hareket ettirmemem gerkiyor
ama hem fazla kilomdam kurtulmak hem de sıkılaşmak istiyorum

anladım
ızaman yatay bisiklet önereceğim
bisiklet düşünmezseniz
craziy fit dediğimiz cihazı kullanabilirsinizi
vücudunuzun heryerini titreterek
kilo vermenizi sağlar

bahsettiğiniz aletlerle ilgili tanıtım videosu vb. bir şey var mı
url sini yollayabilir misiniz

http://www.sportifsepetim.com/?kategori-27-Yatay-Bisikletler.html
http://www.sportifsepetim.com/?urun-1087-Voit-Crazy-Fit-N-Selulit-Eritme-ve-Masaj-Aleti.html

tamam.
teşekkür ederim. inceleyeyim.

rica ederim

kolay gelsin.
joşçakalın

teşekkürler

2 yorum:

  1. Belden asagida kilo problemim var bacaklarimdaki ve basenlerimdeki fazla kilolardan hangi bisitletle kurtulabilirim

    YanıtlaSil
  2. Belden asagida kilo problemim var bacaklarimdaki ve basenlerimdeki fazla kilolardan hangi bisitletle kurtulabilirim

    YanıtlaSil